مراکز راهنمایی و استقبال از دانشجویان

Acceuil étudiant

کامپوس فرانس،فایل های اطلاعاتی مفیدی را در رابطه با استقبال و راهنمایی دانشجویان به هنگام ورود و نیز زندگی دانشجویی در 50 شهر دانشجویی در فرانسه به صورت رایگان و به سه زبان فرانسوی، انگلیسی و اسپانیولی در اختیار شما قرار می دهد.

استقبال از دانشجویان بین المللی : اولویت مهم در فرانسه

هر ساله کامپوس فرانس فایل های حاوی اطلاعات مفید در ارتباط با زندگی دانشجویی در اصلی ترین شهرهای دانشجویی فرانسه را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. این فایل ها که هر ساله هنگام شروع سال تحصیلی به روز می شوند، برای شما این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات مفیدی را برای شناخت بهتر شهر دانشجویی خود به دست آورید و خود را آماده ی سبک جدیدی از زندگی به  محض ورود به این شهرها کنید.

Info Desk

اطلاعاتی در زمینه های :

  • مسکن
  • رفت و آمد
  • زندگی روزمره (بانک، سلامت، کار، کارآموزی)
  • زندگی اجتماعی، فعالیت های فرهنگی، توریستی
  • کارها و مراحل اداری پس از ورود به فرانسه (ثبت نام در دانشگاه، مدرسه، ...)

در ادامه همین مطلب، با انتخاب شهر محل تحصیل خود و کلیک بر روی آن می توانید اطلاعات تکمیلی را در فرمت فایل های پی دی اف به سه زبان دریافت کنید.

 

Aix-en-Provence, Albi, Amiens, AngersArras et l’Artois (Béthune, Lens, Liévin, Douai), Avignon, Besançon, Bordeaux, Brest, Caen, Chambéry et Annecy, Clermont-Ferrand, Corte, Dijon, Dunkerque et la Côte d’Opale (Boulogne, Calais, Saint-Omer), Fort-de-France et la Martinique, Grenoble, Cayenne et la Guyane, La Rochelle, Le Havre, Le Mans, Lille, Limoges, Lyon, Marseille, Metz, Montpellier, Mulhouse, Nancy, Nantes, Nice, Nîmes, Nouméa et la Nouvelle-Calédonie, Orléans, Paris et l’Ile-de-France, Pau, Perpignan, Pointe-à-Pitre et la Guadeloupe, Poitiers, Reims, Rennes, Rouen, Saint-Denis et La Réunion, Saint-Etienne, Strasbourg, Toulon, Toulouse, Tours, Troyes, Valenciennes

 

مراحل عملی اقدام برای تحصیل در فرانسه

بیشتر بدانیم