تحصیلات با کیفیت برتر

تحصیل در فرانسه، در دانشگاه ها یا در مدارس عالی، مزایای پرشماری دارد : ضمانت بهره مند شدن از یکی از بهترین و در دسترس ترین سیستم های آموزش عالی جهان.

سیستم آموزش عالی خوشنام در سطح بین المللی

کیفیت برتر آموزش عالی و تحقیقات در فرانسه، در سرتاسر دنیا زبانزد است. دانشگاه ها و مدارس عالی فرانسوی متعددی در رده بندی های جهانی شناخته شده قرار دارند :‌ Times Higher Education, Financial Times, QS, Shanghai, U-Multirank. تحصیل در فرانسه به منزله بهره بردن از این کیفیت است.

این خوشنامی همچنین در فهرست بی نظیر محققان برگزیده فرانسه هم نمود دارد. فرانسه با ۱۳ مدال فیلدز، دومین کشور برتر دنیا در حوزه ریاضیات است. ۶۳ جایزه نوبل نیز از آنِ فرانسه شده است که ماری کوری از جمله آنهاست: او نخستین زنی است که جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۰۳ دریافت کرده است و در سال ۱۹۱۱ به نخستین زنی بدل شد که برای دومین بار برنده این جایزه، این بار در رشته شیمی، شد.

دانشگاه ها و مدارس عالی همگانی

کیفیت آموزش عالی در فرانسه محصول بلند پروازی سیاسی پیوسته است. هر ساله، سازمان های دولتی به شکل گسترده در بخش آموزش و تحقیقات سرمایه گذاری می کنند. این بخش همچنین در رده نخست هزینه های دولت قرار دارد و ۲۰٪ بودجه دولتی را در بر می گیرد.

همین سیاست است که به فرانسه اجازه می دهد یکی از بهترین و از آن مهم تر یکی از در دسترس ترین سیستم های آموزشی جهان را در اختیار دانشجویان بگذارد. در واقع، دانشگاه ها و مدارس عالی فرانسه دوره های آموزشی بسیار با کیفیتی را بدون مطالبه هزینه های تحصیلی بالا ارایه می کنند.

برای گذراندن تحصیلات تان در فرانسه، به چیز دیگری هم نیاز دارید؟‌ مجموعه دوره های آموزشی ارایه شده در دانشگاه ها در همکاری کامل با کارگاه های تحقیقاتی معتبر و اساتید مجرب و با دانش برگزار می شوند. صرف نظر از حوزه تحصیلاتی تان، شما همواره با مختصصان شیفته کار خود در ارتباط خواهید بود.

مراحل عملی اقدام برای تحصیل در فرانسه

بیشتر بدانیم